Beekenkamp lanceert wervingscampagne

Beekenkamp lanceert wervingscampagne

Beekenkamp Group heeft afgelopen week een nieuwe wervingscampagne gelanceerd onder de noemer ‘Be Beekenkamp’. Het werven van nieuwe medewerkers, maar ook het werkgeluk van huidige medewerkers staan hierbij centraal.

De introductie van deze campagne is niet voor niks gekoppeld aan deze specifieke week, aangezien het de Week van het Werkgeluk was.

Om de mogelijkheden te laten zien die de Beekenkamp Group biedt voor een bloeiende carrière op allerlei niveaus, is in de afgelopen week een nieuwe wervingssite gelanceerd. Hierop staan alle vacatures binnen de verschillende bedrijfsonderdelen (Beekenkamp Plants, Beekenkamp Verpakkingen en Deliflor Chrysanten) overzichtelijk weergegeven. Tevens wordt er op deze nieuwe site aandacht besteed aan persoonlijke verhalen van huidige medewerkers en hun werkgeluk bij de Beekenkamp Group. Kijk op https://werkenbijbeekenkamp.nl 

De nieuwe wervingssite is tevens gepromoot bij toekomstige medewerkers, via een ludieke actie waarbij jonge plantjes in een kleinverpakking zijn uitgedeeld aan studenten op diverse scholen en universiteiten met agro-opleidingen, met de boodschap ‘Groeien en bloeien bij je eerste baan’ met een QR-code naar de nieuwe website.

De Beekenkamp Group vindt het mooi om te zien dat de eigen betrokken medewerkers tevens de beste ambassadeurs zijn van het bedrijf, daarom zijn zij de hele week verrast met leuke momenten ter ere van de lancering van de nieuwe campagne. Zij vormen tenslotte de kern van de ‘Be Beekenkamp’ gedachte. Naast een motiverende lanceringsvideo, die bekeken kon worden onder het genot van een heerlijke cupcake, hebben ze kennis kunnen maken met diverse Be Beekenkamp social media kanalen waarop naast vacatures ook de leuke personeelsactiviteiten binnen de Group vermeld worden om het Group-gevoel verder te versterken. Met een gezonde smoothie voor alle medewerkers werd het belang van gezondheid op de werkvloer onderstreept. De week werd afgesloten met een videobericht van de directie waarmee zij de campagne kracht bijzette.

Bron:

Deel artikel



Paprika Horti Newsradio
Luister mee!

Paprika Horti Newsradio

24/7 nieuws en informatie

Meld je aan voor dagelijks Goedemorgen Nieuws
Ontvang Goedemorgen!

Meld je aan voor dagelijks Goedemorgen Nieuws

Tuinbouwnieuws, ondernemen, markt en techniek

Werken bij Holland Hortimedia?
Solliciteer!

Werken bij
Holland Hortimedia?

Contentmanager m/v – Salesmanager m/v

Vandaag op Tuinbouwmarktplaats...

Luister terug! Belangrijke tuinbouw podcasts!