'Dat klinkt al gauw als een hoop blabla'

15-06-2016    11:41   |    KAS TuinbouwCommunicatie

Een weblog van Jolanda van Kralingen, Communication Specialist Rijk Zwaan, exclusief voor de GroenteNetten en SierteeltNetten.

De afgelopen maanden heb ik met een team van collega’s en leveranciers de nieuwe Rijk Zwaan corporate website opgebouwd. En hoewel een nieuwe website intern een enorm project is, is het voor de buitenwacht natuurlijk geen echt nieuws. Je verwacht als bezoeker gewoon dat je snel vindt wat je zoekt, dat de informatie up-to-date is en dat de uitstraling van een website past bij het bedrijf. Dan is het verder prima. Hoe oud of nieuw zo’n website dan is, zal je worst wezen. En terecht.

Een website is geen doel op zich maar een middel om je doelen mee te bereiken. En dus je doelgroepen op een juiste manier aan te spreken. In ons geval willen we graag laten zien welke producten en services we te bieden hebben aan onze klanten. Maar ook welke maatschappelijke verantwoordelijkheid we voelen en dat we graag samen met anderen aan een gezonde toekomst werken. Dat klinkt al gauw als een hoop blabla. En daarom hebben we vooral gekozen voor verhalen uit de praktijk.

Of we tevreden zijn met de nieuwe website? Dat hangt er vanaf of u als potentiële bezoeker dat bent. En wat eigenlijk nóg belangrijker is: of u geïnspireerd raakt… Het antwoord staat op www.rijkzwaan.com


Reacties (0)

Er zijn nog geen reacties

Reageer op dit bericht

Meer nieuws

Instragram: Teamspirit

Bij Van Dijk Flora zien ze een duidelijke overeenkomst tussen het eigen team en het team van Oranje:...

Next: Hygiëne in de kas

We denderen op Goedemorgen en Paprika lekker door met de actuele horti thema's. Want na afgelopen week stil te...