
Video: Concrete innovaties in vertical farming
Greenport West-Holland zet zich - samen met partners - in voor concrete innovaties op het gebied van vertical...
De Thursd Online Trade Fair (#TOTF2021) is een beurs die alleen online is te bezoeken. Op de eerste editie in oktober van dit jaar stonden direct al grote veredelaars, zoals Dümmen Orange, Royal Van Zanten, Ball, Anthura, Interplant, Evanthia en De Ruiter. Ook kwekersgroepen Marginpar, DecoFresh, Decorum en Addenda en individuele kwekers zoals Nolina en Gerbera United waren aanwezig op deze online beurs. Thursd verwacht ook straks weer een flink aantal mooie namen te kunnen presenteren. TOTF2021 wordt een voorjaarseditie, en is dus een uitgelezen plek voor aanbieders van seizoensproducten.
Marcel de Romph, managing editor van Thursd: “De reacties van zowel standhouders als online bezoekers op de allereerste online sierteeltbeurs in oktober waren geweldig. Er waren dan ook zo’n vijftig prachtige stands ingericht waar elke standhouder zich optimaal aan de hele wereld kon laten zien. Dit vraagt om een vervolg. Bovendien, we ruimen de beurs niet op na drie dagen; alle webpagina’s blijven ook na de TOTF vindbaar op Thursd en worden zo door Google goed geïndexeerd. De redactie van Thursd besteedt veel aandacht aan de juiste SEO op elke pagina. Daarbij zijn er ook nu weer opties voor extra publiciteit in onze nieuwsbrieven en op de sociale kanalen.”
Thursd, een internationaal online platform met verhalen van en over bedrijven en personen in de sierteelt, is inmiddels een bekend internationaal mediaplatform met bezoekers van over de hele wereld. Elke maand bezoeken ruim 70.000 mensen de website. Wekelijks worden 50.000 mensen bereikt met de nieuwsbrieven, en met een IPM van 15,6 lukt het om op Facebook maandelijks ruim 100.000 mensen te bereiken.
Thursd bereikt de juiste mensen
Jennifer Laarman, socialmediaspecialist van Thursd: “De online-strategie van Thursd werkt goed en wij bereiken steeds meer mensen, over de hele wereld. Bij de vorige editie van de TOTF kregen we ook veel bezoeken uit andere bloemenproducerende landen zoals Kenia, Colombia en Ecuador. Dit bereikt ons platform mede dankzij de hulp van deelnemers die via hun eigen kanalen zelf massaal hun online booth op Thursd promoten. Alle deelnemers bij elkaar bereiken op die manier heel veel mensen. En de juiste mensen, dat is nog het belangrijkst.”
De bezoekers van de Thursd-website komen uit 87 landen, waarvan de VS, Nederland, het Verenigd Koninkrijk, Duitsland en Frankrijk voor ruim 70% van de bezoekers zorgen.
Greenport West-Holland zet zich - samen met partners - in voor concrete innovaties op het gebied van vertical...
Hazeu Orchids heeft een nieuwe oppotmachine en daar is het bedrijf heel blij mee, zo lezen wij op Instagram....
Royal van Zanten introduceert een nieuwe aanwinst binnen het Statice assortiment. Het gaat om de Apricot Sun...
Koppert bouwt hightech 'insectenfabriek' 20-01-2021 11:11 |
Zuid-Holland wil pilots met bodemverbeteraars 20-01-2021 10:58 |
Luister terug: Grodan 20-01-2021 10:42 |
'Aandacht voor osmose en egale bovenberegening' 20-01-2021 10:38 |
Avondklok, wat zijn de consequenties? 20-01-2021 10:34 |
Tips tegen teveel snacken tijdens het thuiswerken 20-01-2021 10:16 |
'Nu momentum voor groei robotisering' 20-01-2021 10:15 |
Morgen op Paprika: TechnologyPull en Kind Technologies 20-01-2021 10:14 |
RedStar trakteert op 'lieveheersbeestjes' 20-01-2021 10:08 |
'Algoritmes geven inzicht en voorspelbaarheid' 20-01-2021 09:56 |
Reacties (0)
Er zijn nog geen reacties